Ulazak Hrvatske u Europsku doveo je do povećanja online kupnje iz inozemstva. U samo tri mjeseca internetska trgovina u Hrvatskoj skočila je za 30 posto u odnosu na prošlu godinu, a takav trend zabilježili su, prije svega, kartičarske tvrtke.
No rast internet kupnje utjecao je i na rast prometa kurirskih službi te Hrvatske pošte. S obzirom da su carinske barijere uklonjene, a dostava postala jeftinija i dostupnija, za očekivati je da će se ovakav trend nastaviti. "Ulaskom Hrvatske u Europsku uniju zabilježen je porast broja pošiljaka iz zemalja Europske unije. Porast iz mjeseca u mjesec je između 10 i 15 posto", kažu nam u Korporativnim komunikacijama Hrvatske pošte. Pošiljke koje najčešće u pošti dobivaju mase su od 0,5 do pet kilograma pa je i sam porast broja pošiljaka uočen upravo u ovim masama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Rezultat ovoga bi vjerojatno mogli biti:
PRVA FAZA
Rezanje troškova u lokalnim dućanima i otpuštanje djelatnika koji u principu prodaju robu poznatih svjetskih marki i koji u prvi plan nisu stavljali „instituciju već proizvod i cijenu“ također svi oni koji su do sada imali strategiju niskih cijena sad će biti suočeni sa još nižim jer internetska prodaja zahtjeva vrlo malo troškova u odnosu na luxuzne dućane i samim time omogućuju rad sa nižom operativnom maržom.
DRUGA FAZA
vjerojatno gašenje malih dućana modnih dodataka i sunčanih naočala poznatih svjetkih marki te sitnih prodavača tehničke robe ,
TREĆA FAZA
u istim tim dućanima će biti otvorene suvenirnice, pizzerije i prodavaonice brze hrane te turističke agencije.
ČETVRTA FAZA
cijela RH će pokušati živjeti od turzma i nabiti u turizam te pružanje usluga restoranske i brze prehrane
Svi oni koj su
Uključite se u raspravu