Poslovanje putničkih agencija u Hrvatskoj ove će godine biti slično lanjskom, dok se iduće godine očekuju pomaci s obzirom na veliki potencijal za rad agencija u formi destinacijskih menadžment kompanija (DMK) u sklopu programa za produljenje sezone PPS ili Hrvatska 365, procjenjuje predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) Boris Žgomba.
Žgomba vjeruje da će završni računi agencija za ovu godinu pokazati da je u incomingu (dolazak stranih turista u Hrvatsku) rezultat i nešto bolji od lanjskog, dok se za outgoing (odlazak domaćih u strane zemlje) to baš i ne očekuje, jer taj segment već godinama 'trpi' zbog lošeg standarda domaćih građana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu