Što će biti s cijenama novih automobila na hrvatskom tržištu nakon što se u potpunosti počne primjenjivati novi, stroži način mjerenja CO2 , što će utjecati na visinu trošarina koje se računaju i temeljem tih emisija? To je pitanje posljednjih dana ponovno aktualizirano pa je saborski zastupnik SDP-a Saša Đujić u dva navrata u Saboru tražio na njega jednoznačan odgovor ministra financija Zdravka Marića čiji je resor zadužen za trošarine.
Kako piše Novi list, u europsko zakonodavstvo još je prošle godine uveden novi sustav mjerenja CO2 (tzv. WLTP postupak) koji daje točnije podatke o stvarnoj potrošnji goriva i emisijama ugljičnog dioksida od dosadašnjih mjerenja. Puna primjena tog novog sustava očekuje se početkom sljedeće godine. No, to bi moglo značiti da će novi automobili na hrvatskom tržištu poskupjeti ako na novom, realnijem testu budu imali više emisije CO2 temeljem kojih se računaju trošarine, jer će prijeći iz nižeg u viši trošarinski razred.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu