U prokazivanjima “negativaca” u priči o poskupljenjima koja su uslijedila s prvim danima života s eurom kao službenom valutom na meti su najviše bili trgovci i prehrambeni proizvodi, a uz bok njima našli su se ugostitelji i frizeri kao glavni eksponenti cijena usluga.
To što se hrana našla u prvom planu, razumljivo je već zbog njezina 26-postotnog udjela u prosječnoj potrošačkoj košarici, to prije što za polovicu kućanstava udio hrane i bezalkoholnih pića premašuje 30 posto, a za 10 posto dohodovno najslabijih kućanstava i 40 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu