Sa zahuktavanjem turističke sezone već poslovično buja i promet u maloprodaji. U srpnju je u odnosu na mjesec prije nominalno porastao 14,1 posto, a realno, računajući utjecaj kretanja cijena, i nešto više – 15,4 posto. Ti postoci proizlaze iz usporedbe izvornih podataka o prometu od trgovine na malo. Ovisno o obuhvatu i metodologiji, usporedbe maloprodajnog prometa mogu dati i drugačiji rezultat. Tako se, primjerice, u ovotjednom blic-osvrtu Eurostata na srpanjski volumen (promet) maloprodajnog sektora u zemljama članicama EU Hrvatska navodi kao jedna od članica s najvećim padom na mjesečnoj razini.
Iz drugog kuta
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu