Cijena, kvaliteta i mogućnost izbora neizostavni su dijelovi slogana velikog broja ponuđača roba i usluga na tržištu. No, je li njihova ponuda doista takva na kraju ipak odlučuju potrošači, a priliku da izglasaju povjerenje određenom brendu daje im međunarodna certifikacijska kuća ICERTIAS. Riječ je o tvrtki s globalnim registriranim sjedištem u Zurichu i hrvatskim korijenima koja na osnovu ispitivanja mnijenja korisnika proizvodima i uslugama dodjeljuje titule Best Buy Award, QUDAL – QUality meDAL i Customers' Friend, a koje su u međuvremenu prerasle u globalno prepoznatljive certifikacijske oznake. Krajem studenog ICERTIAS je proslavio i petu obljetnicu postojanja što je bio povod da suosnivač i član uprave međunarodne organizacije ICERTIAS Robert Slavečki Poslovnom dnevniku otkrije kako su započeli, koji su događaji obilježili prvih pet godina te kako su u međuvremenu izgradili sustav vrijednosti kojim se danas vodi velik broj kupaca.
Koja je bila misija s kojom je ICERTIAS startao?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu