Povodom Svjetskog dana zaštite potrošača, 15. ožujka, danas je održan okrugli stol čija je središnja tema bila zaštita potrošača u sustavu osiguranja, s kojeg su organizatori – Agencija za zaštitu osobnih podataka, Hrvatski ured za osiguranje i savez "Potrošač" – uputili poruku potrošačima da prije potpisivanja dobro pročitaju svaki ugovor o osiguranju i druge financijske ugovore, koji trebaju biti jasni, čitljivi i razumljivi, a zauzeli su se i za bolju pravnu zaštitu potrošača i uvođenje sustava financijskog obrazovanja u škole.
"Sve vrste ugovora, bilo da su ugovori o osiguranju, bankarski, ugovori za razne financijske usluge i slično, potrošači moraju prije potpisivanja dobro pročitati, postaviti sto i jedno pitanje i dobiti sto i jedan odgovor, a potom, kad su 100 posto sigurni, staviti svoj potpis na ugovor", kazao je predsjednik saveza "Potrošač" Ilija Rkman. Istodobno, dodao je, svaki ugovor mora biti jednostavan, čitljiv i razumljiv.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu