Turizam je jedan od sektora globalnoga gospodarstva koji je u najvećoj mjeri na svojoj koži osjetio snažan rast peer-to-peer (P2P) ekonomije, razmjene dobara izravno od pružatelja do korisnika.
Rast platformi poput Aibnba i Ubera znatno je utjecao na prodaju i korištenje usluga u industriji putovanja u cijelom svijetu. Posljedično, tradicionalni igrači postali su svjesni suvremenih trendova u turizmu, od personaliziranog pristupa putnicima do rasta utjecaja društvenih mreža i mobilnih aplikacija na nove generacije putnika, koji su omogućili rast tzv. sharing ekonomije u turizmu i ugostiteljstvu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu