Promocija kvalitetnih hrvatskih proizvoda postala je imperativ, jer je posljednjih godina Hrvatska dobila velik broj proizvođača hrane koji proizvode kvalitetne proizvode, ali koji na žalost teško pronalaze put do tržišta jer je za bolju tržišnu poziciju od iznimne važnosti dobar marketing i promocija, te stabilna ponuda na tržištu.
Kao važan uvjet da neki prehrambeni proizvod dobije na značaju je i diferencijacija od dominantnih proizvoda koji se nude na policama, odnosno da se kroz različite oznake jasnije definira po čemu su neki bolji, drukčiji i koje benefite neka oznaka donosi potrošačima i proizvođačima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu