Pokazavši se kao jedini izbor za putovanja u koroni za domaće goste, destinacije na kontinentu Hrvatske u pandemiji su dobile jedinstvenu priliku za promociju uživo na domaćem tržištu, ali i šansu da se konačno nametnu kao ravnopravan igrač u nacionalnoj turističkoj politici i promociji.
U ovoj godini, a posebno u 2022. koja bi mogla biti mnogo ležernija za turizam, to planiraju kapitalizirati u Slavoniji koja se godinama promovira kao zajednički klaster na inozemnom tržištu, a od lani zajedno nastupaju i na domaćem. Cilj su im gosti koji na odmoru traže puno više od sunca i mora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu