Aplikacija ministarstva gospodarstva “Kretanje cijena” pokazuje da je 30. travnja od 1.079 cijena proizvoda iz potrošačke košarice koji se prate za trgovačke lance Konzum, Tommy i KTC, njih 225 sniženo u odnosu na 31. prosinca 2022., dok su cijene 373 proizvoda povećane.
Primjetno je pojeftinjenje, navodi se, vidljivo kod deterdženata za pranje posuđa (Jar, Čarli, Likvi), šampona za kosu (Head&Shoulders, Elseve, Pantene), deterdženata za pranje rublja (Persil) te toaletnog papira (Zewa Deluxe, Violeta).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Statistika je točan zbroj netočnih podataka!
Koristim sve ovo šta je “pojeftinilo”.
Iz nekog razloga mi uzimaju 30-50% više novca. Kao da je poskupilo 30-50%.
Mater vam j*bem sa vašim istraživanjem. Kenjam se na njega.
Uključite se u raspravu