Rejting bi Grbinu, ali i stranci trebao podići Ivan Jozić. Diplomirani ekonomist, stručnjak za digitalne transformacije bit će glavni koordinator kampanje, zadužen za SDP-ovu komunikacijsku strategiju, doznaje Večernji list.
Jozić je dosad bio voditelj digitalnog razvoja Večernjeg lista, voditelj digitalnog razvoja Poslovnog dnevnika, neko je vrijeme radio u Real Grupi, bio direktor Ureda za marketing HPB-a, radio je za Pevex kao direktor Sektora internetske prodaje i digitalne strategije. Ovo mu je prvi službeni angažman u nekoj političkoj stranci.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu