Jedno je najprodavanija marka, drugo najpoželjnija, a treće je ono što je omiljeno onima koji tek sjedaju za volan i nabavljaju prvu ‘makinu’. Kod građana Hrvatske tako je Ford najpopularnija marka automobila kad je riječ o novim vozačima, što je otkrila studija britanskoga portala Compare the Market koji uspoređuje cijene različitih potrošačkih dobara i usluga na raznim tržištima. Istraživanje je provedeno u 44 države Europe, od Albanije i Andore do Turske i Gibraltara, na osnovu, kako definiraju na Compareu, ‘društvenoga slušanja’, odnosno praćenja objava na društvenim mrežama, vezanima uz prve automobile. U obzir su uzimane objave od siječnja prošle do siječnja ove godine. Cilj je bio utvrditi kako se izbor proizvođača razlikuje od zemlje do zemlje.
“Iz toga praćenja ustanovili smo koliko je ljudi u nekoj zemlji govorilo o različitim brendovima (markama) automobila. Zatim smo upotrijebili napredne filtere kako bismo se fokusirali na određene ključne riječi, primjerice ‘prvi auto’ da bi se mogli analizirati samo oni koji govore jedino o prvom automobilu. Vodeći brendovi su zatim dobiveni na temelju ukupnog broja objava, tj. postova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu