Odluka o izboru koncesionara za razvoj i gospodarsko korištenje Zagreb Deep Sea kontejnerskog terminala u riječkoj luci odgođena je do kraja godine, do kada su oba ponuđača produljila valjanost ponuda i jamstava, a na odgodu je utjecala epidemija Covida 19, potvrđeno je iz Lučke uprave Rijeka. Ravnatelj riječke Lučke uprave Denis Vukorepa objasnio je da je odluka odgođena jer su pandemija koronvirusa i potpuni “lockdown” utjecali na dinamiku poslovnih procesa povezanih s postupkom davanja koncesije, kao i na ostvarivanje projekata koji su preduvjet za funkcioniranje terminala. Za poslovanje Zagreb Deep Sea kontejnerskog terminala najvažnija je državna cesta DC403 koja će povezati taj terminal i zapadni dio riječke luke s gradskom obilaznicom. Bez te ceste terminal ne može funkcionirati, naglasio je Vukorepa.
Istaknuo je da su prethodni uvjeti sastavni dio koncesijskog ugovora. Dio preduvjeta je obvezujući za davatelja koncesije – Lučku upravu Rijeka, a dio za budućeg koncesionara. To su izgradnja državne ceste DC 403, izgradnja interne lučke prometnice tj. spojne ceste lučkog područja s državnom cestom DC 403 te izgradnja intermodalnog terminala na Zagreb Deep Sea kontejnerskom terminalu i rekonstrukcija željezničke stanice Rijeka – Teretna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu