Prodaja novih automobila u Hrvatskoj se lagano oporavlja, o čemu svjedoči i statistika da je u šest mjeseci ove godine prodano 5935 vozila više nego u istom razdoblju lani, a što predstavlja rastom od 22,5 posto.
Prema podacima agencije Promocija plus, od siječnja do lipnja je registrirano 32.322 nova vozila. Najveći tržišni udjel i dalje ima Volkswagen, s prodana 4772 nova automobila, čime zauzima 14,8 posto hrvatskog tržišta novih putničkih vozila. Slijede Opel, s tržišnim udjelom od 11,4 posto i prodanih 3679 automobila te Škoda, koja je prodala 3215 automobila, što je udio od gotovo 10 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu