Nakon nekoliko godina nezakonite jurnjave među pješacima, ali i na cestama, električni romobili će konačno biti regulirani zakonom jer je MUP poslao u javnu raspravu izmjene i dopune Zakona o sigurnosti prometa na cestama. Tako se vozilo bez sjedećeg mjesta definira kao “osobno prijevozno sredstvo”, čiji radni obujam nije veći od 25 cm³ ili čija trajna snaga elektromotora nije jača od 0,25 kW i koja na ravnoj cesti ne može razviti brzinu veću od 25 km/h, piše Jutarnji list.
Električni romobili, ali i oni sa sjedećim mjestom će morati biti homologirani i registrirani da bi mogli ići u promet, a isto vrijedi i za električne bicikle. Jer ima i romobila koji mogu pojuriti 70 na sat, pa će i takvi morati biti homologirani.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu