Prvi električni brodovi za prijevoz putnika i tereta trebali su zaploviti Jadranom za dvije do tri godine, a prva tri koje je Jadrolinija željela uvesti trebala su voziti na državnim brodskim linijama Mali Lošinj – Susak, Šibenik – Vodice i Suđurađ – Dubrovnik. Električni brodovi trebali su biti sufinancirani iz fondova EU.
Uvjet Jadrolinije bio je da je svaki brod kapaciteta 389 putnika ima mjesta za osam članova posade, da mu maksimalna duljina bude 52, a širina 12 metara. Ponude tvrtki koje bi posao eventualno mogle odraditi primale su se do kraja veljače, a plan je bio da se odrede minimalni tehnički uvjeti pa se, s tvrtkom koja brodove može izgraditi, još utanače detalji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu