Hendal market research objavio je svoje redovno izvješće o zadovoljstvu kupaca s trgovačkim lancima prema kojem su kupci u prosincu hipermakrete ocijenili visokom ukupnom ocjenom 4,1 od mogućih pet. Prema reprezentativnom uzorku od 400 ispitanika u telefonskoj anketi, najveće ocjene, odnosno 4,3, trgovački su lanci dobili za urednost i radno vrijeme, a slijedi pristupačnost s prosječnom ocjenom 4,2. Kupci visoko cijene i ljubeznost osoblja kao i izbor robe, što je ocijenjeno sa po 4,1, dok najslabije stoje dodatni sadržaji sa 3,8 i cijene sa 3,7. U proteklih godinu dana ukupna ocjena nije mnogo oscilirala te se stalno kretala između 3,9 i 4,1, s tim da se od kolovoza 2005. godine nije spuštala ispod 4,0.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ljudi znaju što im se sviđa a što ne i za to im ne treba nikakav tečaj.
Nije dovoljno što se trgovački lanci reklamiraju sami, pa im je još i potrebna “neovisna” novinarska reklama.
Mislim da je pri ovakvim, prije svega anketama, nužno da ljudi, odnosno kupci, znaju što ti isti trgovački centri nude u svojim matičnim državama da bi steklli objektivnu sliku o tome kakvi su zapravo ovdje u Hrvatskoj
Uključite se u raspravu