Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Najviša ocjena Mercatoru, a najniža Coopu

Autor: Darko Bičak
21. prosinac 2005. u 06:00
Podijeli članak —

Prema Hendalovu izvješću, kupci su u hipermarketima najzadovoljniji urednošću i radnim vremenom, a najmanje cijenama

Hendal market research objavio je svoje redovno izvješće o zadovoljstvu kupaca s trgovačkim lancima prema kojem su kupci u prosincu hipermakrete ocijenili visokom ukupnom ocjenom 4,1 od mogućih pet. Prema reprezentativnom uzorku od 400 ispitanika u telefonskoj anketi, najveće ocjene, odnosno 4,3, trgovački su lanci dobili za urednost i radno vrijeme, a slijedi pristupačnost s prosječnom ocjenom 4,2. Kupci visoko cijene i ljubeznost osoblja kao i izbor robe, što je ocijenjeno sa po 4,1, dok najslabije stoje dodatni sadržaji sa 3,8 i cijene sa 3,7. U proteklih godinu dana ukupna ocjena nije mnogo oscilirala te se stalno kretala između 3,9 i 4,1, s tim da se od kolovoza 2005. godine nije spuštala ispod 4,0.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi




Hendal market research objavio je svoje redovno izvješće o zadovoljstvu kupaca s trgovačkim lancima prema kojem su kupci u prosincu hipermakrete ocijenili visokom ukupnom ocjenom 4,1 od mogućih pet. Prema reprezentativnom uzorku od 400 ispitanika u telefonskoj anketi, najveće ocjene, odnosno 4,3, trgovački su lanci dobili za urednost i radno vrijeme, a slijedi pristupačnost s prosječnom ocjenom 4,2. Kupci visoko cijene i ljubeznost osoblja kao i izbor robe, što je ocijenjeno sa po 4,1, dok najslabije stoje dodatni sadržaji sa 3,8 i cijene sa 3,7. U proteklih godinu dana ukupna ocjena nije mnogo oscilirala te se stalno kretala između 3,9 i 4,1, s tim da se od kolovoza 2005. godine nije spuštala ispod 4,0.




Prema predstavljenoj anketi, najbolje ocijenjeni hipermarket u Hrvatskoj tijekom prosinca je Mercator, koji je ocijenjen sa 4,4, za razliku od prošlogodišnjih 4,3 u istom razdoblju. Slijede ga Kaufland i Mercatone s indeksom 4,2. Kaufland je istu ocjenu dobio i u prosincu 2004., dok je Mercatone tada ocijenjen sa 4,0. Billa je također napredovala u očima kupaca pa je tako s prošlogodišnjih 4,0 ovog prosinca dosegla 4,1 dok je King Cross ocjenu 4,1 dobio u oba razdoblju. Istu ocjenu zaradili su i Todorićevi SuperKonzum/MaxiKonzum koji prošle godine nisu ocjenjivani.
Ocjenu 4,0 dobili su Getro, koji je ostao na istoj vrijednosti kao i lani, te Magma koja je napredovala od prošlogodišnjih 3,8. Naslabiju ocjenu, od promatranih trgovačkih lanaca, dobili su Hipermarketi Coop sa 3,7




Autor: Darko Bičak
21. prosinac 2005. u 06:00
Podijeli članak —
Komentari (2)
Pogledajte sve

Ljudi znaju što im se sviđa a što ne i za to im ne treba nikakav tečaj.

Nije dovoljno što se trgovački lanci reklamiraju sami, pa im je još i potrebna “neovisna” novinarska reklama.
Mislim da je pri ovakvim, prije svega anketama, nužno da ljudi, odnosno kupci, znaju što ti isti trgovački centri nude u svojim matičnim državama da bi steklli objektivnu sliku o tome kakvi su zapravo ovdje u Hrvatskoj

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close