Ministarstvo turizma i sporta aktiviralo se a društvenim mrežama, putem kojih planiraju pojačati komunikaciju sa sektorom i javnošću, kako u turizmu tako i u segmentu sporta koji je u koronakrizi također značajno nastradao. Nakon pokretanja stranica na Facebooku i Twitteru, u narednim danima sprema se i pokretanje Instagrama i Linkedina, najavila nam je Ivana Crnić, glasnogovornica MINTS-a koja vodi projekt.
“Ideja je povezati se što bolje s oba sektora i poslovnom zajednicom koja je jako aktivna i široka, otvoriti nove kanale za komunikaciju te objavu naših brojnih vijesti i servisnih informacija koje se često nemaju gdje vidjeti, od otvorenih natječaja nadalje. Također, to mogu biti kanali za promociju brojnih poslovnih aktivnosti u oba sektora, dobrih projekata, akcija, poduzetnika”, istaknula je Crnić, koja je zasad vrlo zadovoljna odazivom korisnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu