Nakon što je Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja od deset najvećih trgovačkih lanaca zatražilo da dostave maloprodajne cijene 80-ak proizvoda kako bi se moglo pratiti podižu li cijene i u kojoj mjeri, piše HRT. Zasad su samo dva lanca, Konzum i KTC, pristala na taj zahtjev. Ostali ističu da je on trebao biti mnogo precizniji, ali i da se trebao odnositi i na proizvođače i distributere, koji također utječu na cijenu proizvoda.
“Primjera radi, imate tamo šampon ili maslac, bilo koji proizvod da uzmete, mi imamo više proizvođača maslaca ili šampona. Moramo točno znati koji se proizvod želi pratiti. Trgovački lanci, koji su dobili dopis imaju po 5, 6, 10, 20 vrsta tih šampona ili određenih vrsta robe”, ističe Mirko Budimir, dopredsjednik HUP – Udruge trgovine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu