Način na koji trgovci prikazuju cijene svojih proizvoda i usluga, a posebno popuste na redovne cijene, pokazao se poprilično problematičan – uobičajena praksa je postala da se ono što je zapravo redovna cijena prikazuje kao akcija ili neka druga forma snižene cijene.
“Često je pitanje radi li se tu o nekakvom kršenju o zaštiti potrošača – odgovor je da, ako nas trgovac privuče u trgovinu sa 70 posto sniženja onda i očekujemo to sniženje. Međutim artikli budu na 15 ili 20 posto popusta, što bih ja svrstala pod zavaravajuću poslovnu praksu”, kaže za HTV Popović-Filipović i dodaje kako je druga stvar koja se često događa nenavođenje stare i nove cijene, što nije predviđeno pravilnikom o sniženjima. Takva trgovačka praksa prepoznata je u EU-u i Velikoj Britaniji, a posebice je vidljiva na dan Crnog petka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu