Pomalo u sjeni rasprava o novim i starim turističkim zonama, predložene izmjene Prostornog plana Splitsko-dalmatinske županije donose i zasad papirnatu realizaciju neobičnoga projekta o kojem se govori već nekoliko godina: nove međunarodne zračne luke na predjelu Prpuša pokraj Šestanovca.
Tu ideju već dvadesetak godina gura dugogodišnji načelnik toga mjesta s oko 2600 stanovnika Živko Trogrlić, a kao investitor ili barem posrednik u dovođenju ulagača najviše se spominjao Slobodan Ljubičić, nesuđeni kupac Brodotrogira.Zračna luka Šestanovac-Prpuša uvrštena je u prijedlog izmjena Prostornog plana, tamo bi na čak 568 hektara niknuo međunarodni aerodrom, koji bi dimenzijama – posebno 3,5 kilometra dugom pistom – nadmašio i zračnu luku Split-Kaštela, cestom udaljenu jedva 70 kilometara.Šestanovački aerodrom kao potencijalni projekt pojavio se još početkom devedesetih, a 1996. IGH je po narudžbi Splitsko-dalmatinske županije napravio projektnu studiju "Zračna luka Šestanovac – Makarska rivijera", uz podršku svih obližnjih općina i gradova, posebno turistički razvijene Makarske rivijere. U međuvremenu je Šestanovac dobio važan čvor na autocesti A1, najbliži spoj Makarske i okolice s Dalmatinom.I dalje je najvažniji "objekt zračnog prometa" u planu splitski aerodrom, koji ove godine bilježi rekorde u broju putnika, a u tijeku je i njegovo proširenje, koje će dodatni zamah dobiti nedavnom kupnjom zemljišta Kaštelanskih staklenika u neposrednoj blizini. Već u prvih 11 mjeseci ove godine splitski je aerodrom oborio prošlogodišnji rezultat, kroz njega je prošlo 1,4 milijuna putnika, a dobit na kraju 2011. dosegnula je 31,7 milijuna kuna, koji su sasvim usmjereni na modernizaciju i širenje kojima bi se pokrile potrebe do 2040.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.koliko je to županija platila igh bespotrebnu studiju,to bi bilo zanimljivo čuti.
a koliko je split i dubrovnik minoran po prometu dovoljno je vidjeti promet u antalyi u turskoj.2011 su imali 25 milijuna putnika.a zagreb koji se predstavlja kao neka velika investicija se projektira na 5-7 milijuna.toliko antalija napravi u jednom mjesecu prometa.
Uključite se u raspravu