Vijeće ministara financija EU donijelo je konačnu odluku o ulasku Latvije u eurozonu 1. siječnja 2014., a ministar Slavko Linić bio je prvi koji uime Hrvatske daje glas na nekom ministarskom vijeću Europske unije, piše Večernji list.
Na pitanje kada bi Hrvatska mogla biti spremna za podnošenje zahtjeva za članstvo u euro zoni, Linić je odgovorio – ne u sljedeće tri do četiri godine. "Očito je da zbog prevelikog duga, teške borbe da dovedemo svoj deficit ispod tri posto BDP-a u sljedećih tri do četiri godine Hrvatska neće moći aplicirati za ulazak u eurozonu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.SLiniću, dobivam dojam da ćete vi spakirati kovčege i da će vas odnijeti vrag![emo_ljut]
kol. paolina, nisam niti me ne zanima
…matematika je jasna, građani su iz svoga džepa platili 35 milijardi kuna do sada a novci ne mogu nestati nego samo promjeniti vlasnika, stoga umjesto da politićari ponovno peru korupciju i isisavanja preko grbače građana dajući AC u koncesiju nekom trećem neka drž. institucije imenuju odgovorne i vrate pare na bilo koji naćin …dosta je više po glavi stanovnika a oni da se međusobno štite i smiju nam se kako smo jadni
Barbosa, jesi ti vidio te kredite, tj. taj kredit koji se mora vratiti 2014 godine tj. ugovor o kreditu i koji su uvijeti, ja nisam, ali su se sami pohvalili da su do sada vraćali kte, a da glavnica dolazi sada, što još stoji u uvjetima pojma nemamo. Pozdrav
zašto linić i partijaški paraziti vrijeđaju mozgove građana hrvatske retardiranim demagoškim pokušajima da nas još jednom, nakon što su prodali banke ,inu, ht i plivu i dalje mogu guliti kao ovce???[emo_bijesan]
naknada od 60 lipa po litri goriva uvedena je još 2002. godine u vrijeme mandata Vlade Ivice Račana kako bi se financirala izgradnja autocesta u Hrvatskoj. Do sada su Hrvati temeljem te naknade za izgradnju autocesta izravno izdvojili oko 15 milijardi kuna, što je otprilike iznos troškova za izgradnju autoceste od Bosiljeva do Splita.
Naravno, to nije bio jedini novac kojeg su Hrvati izdvajali za autoceste. U istu svrhu izdvaja se i dio novca od godišnje naknade za uporabu javnih cesta pri registraciji motornih vozila. Izravno iz džepova građana plaća se i cestarina, a godišnje za cestarine odlazi oko 2 milijardi kune od čega najveći iznos, i to između 1,3 i 1,4 milijarde kuna, ostaje HAC-u.
Ukoliko se zbroje svi troškovi od 2002. godine do danas, i to od naknade za gorivo, registraciju i za cestarine, ispada da su Hrvati izravno iz džepova platili više od polovice iznosa od 35 milijardi kuna što je približno i iznos od tada do danas izgrađenih autocesta.
i dalje ćemo plaćati naknadu od 60 lipa po litri goriva za razvoj i izgradnju autocesta
Uključite se u raspravu