Akcija, najniže cijene, najpovoljnije samo kod nas, poruke trgovaca koje bombardiraju sa svih strana postale su sve učestalije, a kupci se sve više na njih oslanjaju.
Zapravo, sve učestalije akcije dovele su do toga da kupci osnovne proizvode sve manje žele kupovati po "regularnim" cijenama već gledaju kada je i gdje koji proizvod snižen. Gledajući s pozicije kupca, nikada nisu bili u boljem položaju, no sa stajališta dobavljača, konstantne akcije njihovo bi poslovanje dugoročno moglo staviti u nezavidan položaj. Tamara Tuđek, direktorica programa kozmetike Neve, kaže da je postalo specifično da se trgovački lanci akcijama zaista međusobno bore da bi došli do potrošača. "Svoje kupce najviše vole privlačiti sniženim cijenama najprodavanijih proizvoda. Dobavljači bi, s druge strane, po prirodi stvari, najprodavanije proizvode držali na regularnim cijenama, a manje popularne proizvode stavljali na akciju, no u pregovorima se, u načelu, dolazi do rješenja koja zadovoljavaju obje strane", kaže nam Tuđek.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.istina, no najbolje je provjerit što je uopće akcija 🙂
http://katalozi.jeftinije.hr/
To su lažni popsti ili popusti koji su gotovo banalni.
uđeš u konzumovu prodavaonicu kupiš proizvod na akciji. uđeš u plodine, proizvod nije na akciji, ali je cijena niža.
Poanta je da se tek s tim akcijama proizvodi u našim trgovinama približe nekim fer cijenama jer su ti isti proizvodi kod nas u pravilu 30-50% skuplji nego u zemljama u okruženju. Obzirom na ukidanje carina, bit će zanimljivo vidjeti tko će se od naših trgovaca uspjeti nametnuti konkurentnim cijenama, a tko će propasti držeći se tvrdoglavo svojih previsokih marži.
Uključite se u raspravu