Sinjska alka možda je najjači turistički brend cetinskog kraja iz kojeg proizlazi niz drugih sadržaja i događaja u ljetnoj sezoni, no sinjski turizam ima ambicije i kapacitet za znatno širu priču.
Kulturni, vjerski, outdoor turizam u grad i cijeli cetinski kraj već privlače turiste iz cijelog svijeta, a da se rezultat podeblja i u brojkama te prihodom, gradu treba dodatnih smještajnih kapaciteta. Sinj ima samo jedan hotel od 3 zvjezdice, Hotel Alkar, a uskoro će dobiti još jedan – hotel Baština koji se gradi u objektu Palače Tripalo.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu