Kako vam se sviđa novi spot HTZ-a za privlačenje turista?

Autor: Marija Crnjak , 25. veljača 2021. u 15:43

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić predstavili su danas ključan projekt povratka turista u Hrvatsku – projekt Safe stay in Croatia.

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić predstavili su danas ključan projekt povratka turista u Hrvatsku – projekt Safe stay in Croatia, web platformu putem koje svi zainteresirani dionici mogu pronaći informacije o tome što Safe stay in Croatia predstavlja, preuzeti sigurnosne oznake i ostaviti svoje dojmove. Predstavljen je i novi spot koji prati kampanju. 

Tijekom priprema za ovu turističku godinu, u kojoj nas nažalost i dalje prati pandemija, upravo smo sigurnost i zdravlje naših sugrađana i gostiju stavili na prvo mjesto. Riječ je o projektu u kojem su Ministarstvu turizma i sporta podršku pružila vodeća turistička i strukovna udruženja okupljena u Savjet za oporavak i razvoj turizma, realizaciju turističke godine 2021. te unapređenje turističke ponude. Propisanim protokolima obuhvatili smo više od 200.000 ugostitelja i pružatelja usluga u turizmu.“, istaknula je Brnjac te dodala kako je važno osigurati da nacionalna oznaka bude dostupna svim dionicima u turizmu i lancu putovanja, što je i postignuto. 

Za promotivnu kampanju zadužena je Hrvatska turistička zajednica. „Aktivnosti u sklopu kampanje provodit ćemo tijekom ožujka i travnja na tržištu Njemačke, Austrije, Italije, Poljske, Velike Britanije, Češke, Slovačke, Mađarske, Francuske i Nizozemske. Uz promotivni dio, koji se odnosi na pozicioniranje Hrvatske kao dobro pripremljene i sigurne turističke destinacije, ova kampanja ima i edukativni karakter jer svoje goste želimo upoznati s protokolarnim i epidemiološkim mjerama koje se provode na svim razinama turističke djelatnosti kako bi im se omogućio siguran i ugodan boravak u našoj zemlji“, izjavio je Staničić, nadodavši kako će se aktivnosti oglašavanja, između ostalog i putem videa, provoditi na online kanalima i društvenim mrežama uz #SafeStayInCroatia te na najčitanijim online portalima po navedenim tržištima.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Sve ok,poanta je jasna,ali je ipak previše brisanja i desinficiranja. Ljudi dolaze na odmor,s ne traže posao u tvrtki za dezinficiranje. Ovo djeluje pomalo odbojno. Koncipirao bi drugačije,naglasio bi čistoću i podvukao sigurnost,ali bih u spot stavio umor,naslovnice novina i vijesti,policijske satove,lockdownove,cijeli košmar loše godine i onda prekid nekoliko sekundi. Mrak,tišina. I onda zvuk cvrčka,i zvuk valova,i tek onda slika nogu na ležaljci i plaža,biserno more ispred. ODMORITE SE,ZASLUŽUJETE TO! E to bi bilo to.

New Report

Close