Na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB Berlin koja traje do ove nedjelje, ove godine po prvi put u povijesti sajma izlagači i agencije mogu na svojim štandovima prodavati aranžmane. Inače to nije bio običaj berlinskog sajma koji je bio namijenjen isključivo biznisu i "razgledavanju", no uprava ITB-a ove je godine popustila pritisku milijuna posjetitelja i izlagača, koji će svoje proizvode moću prodavati tijekom ovog vikenda.
Organizatori sajma, međutim, nisu tu vijest javljali pojedinačno svim izlagačima, uključujući i hrvatske izlagače koji su za mogućnost prodaje aranžmana po prvi put čuli od novinara, i to tek ovih dana. Doduše, vrlo jasna informacija, uz poziv izlagačima da iskoriste prednost izravne prodaje, unazad nekoliko mjeseci stoji u na internet stranicama ITB-a posvećenim izlagačima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu