Adventsko ruho grada, božićno-novogodišnja dekoracija i neizbježni svjetlosni efekti tisuće malih lampica proteklih su nekoliko godina Opatiju etablirali među top turističke destinacije u prosincu. Zahvaljujući uređenju i ponudi grada u vrijeme adventa, Opatija je dobila i turistička priznanja. Advent je postao turistički proizvod važan za cjelokupnu opatijsku privredu, prije svega hotelijere i ugostitelje koji zahvaljujući dolascima domaćih i stranih gostiju bilježe lijepe poslovne rezultate, piše Novi list.
Međutim, s obzirom na sveopću ekonomsku krizu, enormne troškove energenta koji iz dana u dan rastu, ali i sve češće preporuke o štednji električne energije, pred opatijskom turističkom privredom i gradskom vlasti važna je odluka o tome u kojoj mjeri okititi grad svjetlosnom božićno-novogodišnjom dekoracijom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu