Iako je statistika pokazala da je Hrvatska do kraja rujna unatoč kišnom ljetu uspjela ostvariti blagi rast noćenja, srpanj kao dio glavne sezone značajno je podbacio, što će sigurno utjecati na prihode turističkih subjekata u ovoj godini. O tome što se moglo naučiti iz ovogodišnje sezone razgovarali smo s Ratomirom Ivičićem, direktorom Hrvatske turističke zajednice, koji je na toj poziciji formalno od kraja kolovoza, no ured je s pozicije pomoćnika ministra turizma vodio praktički od proljeća kad je smijenjena Meri Matešić. Ivičić za Poslovni dnevnik otkriva zašto naši konkurenti više nemaju srpanjsku rupu, potom detalje novog Strateškog marketing plana turizma (SMP) koji će predstaviti krajem tjedna na Danima hrvatskog turizma, te pojašnjava kriterije u dodjeli novca za udruženo oglašavanje koji su naišli na kritike industrije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kulić:
“Tragična je država koja želi živjeti od turizma
Kulić je procjene o tome da će Hrvatska živjeti od turizma ocijenio kao tragičan promašaj.
“Jedan od najvećih promašaja je što se smatralo da će trgovačkom orijentacijom Hrvatska dobiti sve, te da treba napustiti proizvodnju.
To je prvo raskrižje gdje je vlast pogriješila.
A što se tiče onoga da ćemo živjeti od turizma, tragična je i država i društvo koje čeka prihode od turista”.
Tko dopušta ovakvim boljševicima da javno trkeljaju budalaštine?
Grčka nakon pet uzastopnih godina pada dosegla dno s cijenama, Nizozemci su se odlučili za Grčku.
Uključite se u raspravu