Globalna cloud komunikacijska platforma, hrvatski Infobip, proširio je svoje partnerstvo s američkim Oracleom, čime će tvrtkama i brendovima diljem svijeta omogućiti naprednije konverzacijsko iskustvo, izvijestili su iz Infobipa.
Prema priopćenju, nova integracija omogućit će klijentima i partnerima obje tvrtke pristup Infobipovim višekanalnim uslugama kroz platformu Oracle Integration. Integracija dolazi u trenutku kada korisnici sve više očekuju komunikaciju putem različitih kanala, dok istovremeno upravljanje tim kanalima često zahtijeva velike resurse i složene razvojne procese.
Kao odgovor na te izazove, Infobip je razvio novo rješenje “Omnichannel Messaging Adapter for Oracle Integration” koje omogućuje poslovnim subjektima jednostavan rad s različitim kanalima za distribuciju poruka, uključujući Oracleova rješenja i aplikacije trećih strana poput WhatsAppa i RCS poruka. Ključna prednost ovog rješenja, kako stoji u priopćenju, jest brza implementacija koja ubrzava izlazak na tržište.
Uz to, tvrtka je pripremila i gotovo rješenje za Oracleovu korisničku podršku – Oracle B2C Service. Ovaj “Accelerator” donosi fleksibilno rješenje koje potrošačima omogućuje komunikaciju s timovima za korisničku podršku putem SMS-a i WhatsAppa, stvarajući učinkovito dvosmjerno komunikacijsko iskustvo, stoji u propćenju.
Usto oba nova proizvoda nude “no-code” ili “low-code” pristup, što odgovara klijentima i partnerima Oraclea koji žele brzu implementaciju bez opsežnog programiranja.
“Naša nova suradnja s Infobipom tvrtkama će pomoći da pojednostave povezivost te omogućiti integriranje Infobipove platforme za razmjenu poruka i svih aplikacija koje koriste našu objedinjenu iPaaS platformu Oracle Integration,” izjavio je Deepak Arora, potpredsjednik tvrtke Oracle zadužen za upravljanje proizvodima, dodajući da će “ovo partnerstvo pomoći da što više tvrtki koristi AI inovacije putem integracije svih aplikacija, podataka i usluga”.
Veselin Vuković, glavni direktor za partnerstva Infobipa, naglasio je fleksibilnost novog rješenja: “Zahvaljujući rješenju Omnichannel Messaging Adapter for Oracle Integration klijenti Infobipa i Oraclea naša višekanalna rješenja mogu prilagoditi svojim potrebama, i to korištenjem iste platforme uz tek nekoliko klikova. Rješenje je fleksibilno i odgovara cijelom nizu različitih sektora i industrija.”
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu