Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Indeks povjerenja potrošača u lipnju zabilježio najveći porast

Autor: Poslovni.hr/Hina
16. srpanj 2013. u 15:51
Podijeli članak —
Photo: Slavko Midzor/PIXSELL

GfK indeks povjerenja potrošača u lipnju je porastao na 38,35 bodova, što je do sada njegov najveći porast, a pozitivan pomak bilježi se kod ocjene sadašnjeg financijskog stanja te očekivanja budućeg dohotka, priopćeno je danas iz GfK – Centra za istraživanje tržišta.

GfK indeks povjerenja potrošača u lipnju je porastao na 38,35 bodova, što je do sada njegov najveći porast, a pozitivan pomak bilježi se kod ocjene sadašnjeg financijskog stanja te očekivanja budućeg dohotka, priopćeno je danas iz GfK – Centra za istraživanje tržišta.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Potrošači su u lipnju ponovo iskazali novu dozu optimizma te je GfK indeks povjerenja potrošača zabilježio do sada najveći porast – s 33,49 na 38,35 bodova", ističu iz GfK Hrvatska.

GfK indeks povjerenja potrošača u lipnju je porastao na 38,35 bodova, što je do sada njegov najveći porast, a pozitivan pomak bilježi se kod ocjene sadašnjeg financijskog stanja te očekivanja budućeg dohotka, priopćeno je danas iz GfK – Centra za istraživanje tržišta.

"Potrošači su u lipnju ponovo iskazali novu dozu optimizma te je GfK indeks povjerenja potrošača zabilježio do sada najveći porast – s 33,49 na 38,35 bodova", ističu iz GfK Hrvatska.

Pozitivan pomak, kako se navodi, dogodio se kod svih komponenti indeksa – od ocjene sadašnjeg financijskog stanja i očekivanja budućeg dohotka do sklonosti potrošnji.

Potrošnja je rasla po prvi puta od rujna prošle godine, što može predstavljati pozitivan znak za marketinške stručnjake, napominju iz GfK.

Da li se radi o valu optimizma pred ulazak Hrvatske u EU ili o znaku skorog početka ekonomije još nije moguće utvrditi, no ono što se čini donekle izvjesnim je da smo u kontekstu povjerenja potrošača dotaknuli dno u prosincu prošle godine, navodi se u priopćenju.

Indeks je dobiven istraživanjem stavova na reprezentativnom uzorku stanovništva Hrvatske (N=1000), a istraživanje je provedeno metodom osobnog intervjuiranja u kućanstvima u lipnju ove godine.

Skala indeksa je od 0 do 100, pri čemu vrijednosti iznad 50 predstavljaju uzlaznu fazu, a vrijednosti ispod 50 silaznu fazu ekonomskog ciklusa.

Autor: Poslovni.hr/Hina
16. srpanj 2013. u 15:51
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close