GfK indeks povjerenja potrošača u lipnju je porastao na 38,35 bodova, što je do sada njegov najveći porast, a pozitivan pomak bilježi se kod ocjene sadašnjeg financijskog stanja te očekivanja budućeg dohotka, priopćeno je danas iz GfK – Centra za istraživanje tržišta.
"Potrošači su u lipnju ponovo iskazali novu dozu optimizma te je GfK indeks povjerenja potrošača zabilježio do sada najveći porast – s 33,49 na 38,35 bodova", ističu iz GfK Hrvatska.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu