Pojačano on-line oglašavanje hrvatskog turizma, na štetu tradicionalnih kanala, uz izmijenjene uvjete modela udruženog oglašavanja koje je ove godine bilo rezervirano samo za predsezonu, dva su značajna razloga zbog kojih dio brodova opatijske agencije Katarina Line usred sezone stoje na vezu umjesto da voze turiste.
Vlasnica agencije Katarina Hauptfeld tvrdi da će nakon nekoliko odličnih godina s konstantnim rastom 2013. godinu godinu Katarina Line gotovo sigurno završiti s minusom, i to zbog lošeg marketing plana Hrvatske turističke zajednice."Iako je ovogodišnjim programom udruženog oglašavanja dobar dio domaćih agencija, uključujući i našu, ostao bez potpora Hrvatske turističke zajednice namijenjenih promociji, to je tek manji problem. Veći je problem smanjen promet koji je uslijedio baš zbog slabije promocije za glavnu sezonu. Ideja je vjerojatno bila da se produlji sezona, no mi primjerice uopće nemamo problem punjenja pred i posezone, jer su u to vrijeme niže cijene", tvrdi Hauptfeld te dodaje da hrvatskom turizmu ove godine ne idu u prilog ni okolnosti na tržištu Mediterana. Grčka, Portugal i Španjolska koji su zadnjih godina zbog krize imali turistički minus, ove godine su drastično srezali cijene da privuku goste.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Nije samo blokiranje reklama u pitanju. Baneri iskaču posvud, pa opet ako pitate korisnike koji su banner vidjeli neznaju. Toliko su učestali da ih ljudi jednostavno ignoriraju. Više će postići dobra guza na televiziji i novinama, nego li slika otoka na banneru (slike guza na banneru uglavnom ne koriste za reklamiranje turizma).
Ljudi na internetu imaju opciju traženja informacija, vrlo se kratko zadržavaju na stranici, (letimičan pogled koji u pravilu ignorira svaku vrstu reklame).
Na televiziji, pametno zakupljeni termini reklame mogu napraviti daleko veću korist.
turisti iznad 45 godina su uglavnom tradicionalisti koji pretežno prate klasično oglašavanje, a internet i kompjutori su im nužno zlo.
zato je za ovaj podbačaj turističke sezone velikim dijelom krivnja na HTZ koja je to loše procijenila i pogrešno usmjerila oglašavanje, a da ne govorimo koliko su zapravo (ne)učinkovite internet reklame koje veliki broj korisnika uopće ne vidi jer ima podešeno auotmatsko blokiranje kod učitavanja stranica pa niti ne zna da se nešto uopće oglašava
još je razmjerno malo internet drkađija, treba ipak dati prednost tradicionalnim kanalima oglašavanja
Uključite se u raspravu