U pandemiji koronavirusa porasla je briga o zdravlju, fizičkom i mentalnom, s čime je, između ostalog, i wellness potvrdio titulu jedne od najbrže rastućih grana u svijetu, a s njime i wellness turizam kao podgrana zdravstvenog turizma.
Upravo će za takvim uslugama potražnja rasti dalje, kako smatra Ana Tončić, predsjednica Sekcije wellness turizma pri HGK, suradnica Instituta za turizam i vlasnica tvrtke Vita Vitalis u sklopu koje od 2019. pruža usluge savjetovanja u brzorastućoj wellness i spa industriji. Pojašnjava nam da ukupna “wellness industrija” obuhvaća široki spektar aktivnosti, počevši od proizvodnje opreme i raznog popratnog inventara, preko pripadajuće kozmetike pa sve do prometa koji se ostvaruje kroz pružanje wellness usluga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu