Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hrvatski hoteli imaju najbolje ocjene gostiju na Mediteranu, ali imamo i jednu slabost

Autor: Marija Crnjak
07. listopad 2022. u 13:13
Podijeli članak —
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Sandra Janković s Fakulteta za menadžment u turizmu istaknula je međutim da hrvatski hoteli nisu do kraja valorizirali te dobre ocjene.

Hrvatski hoteli imaju najbolje ocjene gostiju na Mediteranu, no nisu ih valorizirali kroz cijene koje su niže nego u Italiji i Francuskoj, pogotovo u pred i posezoni. Drugim riječima, tvrdnje da smo preskupi nemaju pokriće, pogotovo u segmentu hotela s 5 zvjezdica. Slabi smo doduše i dalje u kartičnom plaćanju, otkrili su vodeći analitičari koji su se danas okupili na panelu u okviru manifestacije Dani hrvatskog turizma u Šibeniku.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi
Prema analizi kuće Trust You napravljenoj na temelju ocjena gostiju na svim online platformama, hrvatski hoteli imaju više ocjene gostiju od Francuske, Italije, Grčke i Španjolske, a najkonkurentniji smo po ljubaznosti usluge, otkrila je Larisa Deduš, direktorica Trust You.
“Hrvatski hoteli prednjači u visokim ocjenama kad je u pitanju zadovoljstvo gostiju. Pritom su top 4 kategorije koje doprinose izvrsnosti te se najviše spominju u tekstovima gostiju, kategorije soba, hotela općenito, lokacije i usluge. Najviše ocjene pak gosti daju ljubaznosti osoblja, koje doprinosi da se gost u Hrvatskoj osjeća dobro”, kaže Deduš.
Sandra Janković s Fakulteta za menadžment u turizmu istaknula je međutim da hrvatski hoteli nisu do kraja valorizirali te dobre ocjene.
“Hrvatski hoteli tako su imali najniže cijene sobe na Mediteranu, a niže cijene od konkurenata u Francuskoj i Italiji imali su i hoteli s 5 zvjezdica, pogotovo u razdoblju pred i posezone, s ostvarenom cijenom sobe manjom od 100 eura. Ipak je u 2022. godini porasla prosječna cijena po sobi za 25 posto. Unatoč većim troškovima i nešto manjoj iskorištenosti, u ovoj sezoni vrhnje su uspjeli pobrati hoteli s 5 zvjezdica, koji su ostvarili rast bruto operativne dobiti”, istaknula je Janković.
Kad je u pitanju kartično plaćanje koje je dokazano generator turističke potrošnje, Hrvatska je značajno ispod konkurenata. Na 100 tisuća stanovnika, Hrvatska ima 2.923 pos uređaja, dok ih Grčka ima 7.834, Italija 7.004 a Španjolska 4.114.

Hrvatski hoteli imaju najbolje ocjene gostiju na Mediteranu, no nisu ih valorizirali kroz cijene koje su niže nego u Italiji i Francuskoj, pogotovo u pred i posezoni. Drugim riječima, tvrdnje da smo preskupi nemaju pokriće, pogotovo u segmentu hotela s 5 zvjezdica. Slabi smo doduše i dalje u kartičnom plaćanju, otkrili su vodeći analitičari koji su se danas okupili na panelu u okviru manifestacije Dani hrvatskog turizma u Šibeniku.

Prema analizi kuće Trust You napravljenoj na temelju ocjena gostiju na svim online platformama, hrvatski hoteli imaju više ocjene gostiju od Francuske, Italije, Grčke i Španjolske, a najkonkurentniji smo po ljubaznosti usluge, otkrila je Larisa Deduš, direktorica Trust You.
“Hrvatski hoteli prednjači u visokim ocjenama kad je u pitanju zadovoljstvo gostiju. Pritom su top 4 kategorije koje doprinose izvrsnosti te se najviše spominju u tekstovima gostiju, kategorije soba, hotela općenito, lokacije i usluge. Najviše ocjene pak gosti daju ljubaznosti osoblja, koje doprinosi da se gost u Hrvatskoj osjeća dobro”, kaže Deduš.
Sandra Janković s Fakulteta za menadžment u turizmu istaknula je međutim da hrvatski hoteli nisu do kraja valorizirali te dobre ocjene.
“Hrvatski hoteli tako su imali najniže cijene sobe na Mediteranu, a niže cijene od konkurenata u Francuskoj i Italiji imali su i hoteli s 5 zvjezdica, pogotovo u razdoblju pred i posezone, s ostvarenom cijenom sobe manjom od 100 eura. Ipak je u 2022. godini porasla prosječna cijena po sobi za 25 posto. Unatoč većim troškovima i nešto manjoj iskorištenosti, u ovoj sezoni vrhnje su uspjeli pobrati hoteli s 5 zvjezdica, koji su ostvarili rast bruto operativne dobiti”, istaknula je Janković.
Kad je u pitanju kartično plaćanje koje je dokazano generator turističke potrošnje, Hrvatska je značajno ispod konkurenata. Na 100 tisuća stanovnika, Hrvatska ima 2.923 pos uređaja, dok ih Grčka ima 7.834, Italija 7.004 a Španjolska 4.114.

Autor: Marija Crnjak
07. listopad 2022. u 13:13
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close