Otkako su prisutni na hrvatskome tržištu, dva najveća svjetska modna lanca, Inditex i H&M, veliki su rivali, no u bitci za tržište H&M i dalje žestoko tuče konkurenciju. Čak pet najjačih Inditexovih modnih brendova (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear i Massimo Dutti) 2012. zajedno nisu uspjeli nadmašiti prihode koje je u Hrvatskoj ostvario H&M.
Njihov zajednički prihod lani je u Hrvatskoj iznosio 462,8 milijuna kuna, dok su prihodi H&M-a bili oko 527 milijuna kuna (uz manje oscilacije, ovisno o tečaju). Čak i kad bi im se pribrojili prihodi trgovine donjeg rublja Oysho, koja je u 2012. tek otvorena, ništa se značajno ne bi promijenilo. Dakle, H&M je Inditex prešišao za više od šezdeset milijuna kuna, a to im je uspjelo s puno manjim brojem trgovina. Samo Zara (9) i Berska (7) u Hrvatskoj su zajedno imale 16 otvorenih trgovina, dok ih je H&M imao 11.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu