Promet u trgovini na malo za prvih 11 mjeseci 2014. prema istom razdoblju 2013. porastao je 0,2 posto, jedan je od podataka iznesenih u analizi o trendovima u maloprodaji izrađenoj u Sektoru za trgovinu Hrvatske gospodarske komore (HGK).
Iako vrlo skroman, taj skok unosi optimizam ima li se na umu da je 2013. završena s padom prometa od 0,6 posto, a 2012. s minusom od čak 4,2 posto. Unatoč lanjskoj rekordnoj turističkoj sezoni, u trgovini na malo ostvareni su vrlo mršavi rezultati. Srpanj je na godišnjoj razini maloprodaji donio pad od dva posto, kolovoz je protekao u blagom plusu, iznosio je tek 0,3 posto, dok se rujanski skok na 1,4 posto vjerojatno dogodio ne zbog turizma nego zbog troškova vezanih uz novu školsku godinu.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu