Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić poručio je večeras kako Vlada planiranom monetizacijom autocesta želi za buduće generacije zatvoriti stalno rastući dug autocesta, odnosno po prvi put u hrvatskoj povijesti smanjiti javni dug.
"Ako sada imamo dug koji je 33 milijarde kuna i ako taj dug raste, raste i raste, ako trebamo vratiti ne samo 60 milijardi kuna za nekih X godina, nego tu moramo i uračunati trošak održavanja i onih 20 lipa koje u ovom trenutku više ne dajemo budućem koncesionaru, mi dolazimo skoro do 90 milijardi kuna. S jedne strane imamo priču ajmo zatvoriti dug sada koji je 30 milijardi ili ostaviti budućim generacijama da to bude 90 milijardi", izjavio je Hajdaš Dončić za RTL Danas.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.clanovi-uprave-zracne-luke-zagreb-mjesecno-zaradjuju-i-do-220.000,00 kuna/777573
MENADŽMENT francuskog koncesionara ZAIC-a kojem je Vlada Zorana Milanovića dala na 30-godišnje upravljanje Zračnu luku Zagreb zadovoljno trlja ruke zbog odličnog posla u Hrvatskoj.
Kako i ne bi, jer pet stranaca – članova menadžmenta koji su vezani poslovima za Zračnu luku Zagreb imaju ukupnu godišnju naknadu od 1,5 milijuna eura.
Odnosno, u kunama, njihove mjesečne naknade iznose najmanje 171 tisuće kune do najviše 222 tisuće kuna!
Godišnje se tako za pet plaća uprave koncesionara izdvaja 11,8 milijuna kuna.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/index-doznaje-clanovi-uprave-zracne-luke-zagreb-mjesecno-zaradjuju-i-do-220000-kuna/777573.aspx
A tko je potpisao taj ugovor ( s 10 tajnih aneksa) s Francuzima ?
Isti onaj SDP-ov Zagorski mužek sa ženinim prezimenom koji nam sada nudi monetizaciju Dalmatine na 45 godina.
Zamislite ,
onaj Krapinski mužek sa ženinim prezimenom nama prijeti :
1. ako nećemo monetizirati autoceste neće biti plaća i mirovina !
i
2. ako nećemo monetizirati autoceste neće biti Pelješkog mosta !
Dali bi ga institucije sistema zbog tih prijetnji trebale procesuirati u Remetincu ?
Prvo uzet sve novce ovima koji su krali a tek onda monetizirati, iznajmiti, prodati.
Autoceste nisu nase dok god nije vracena zadnja kuna (euro/dolar/bitcoin) kredita. Naši su jedino krali, zaposljavali rodbinu i glasacku masineriju zaduzili nas do grla i onda jos malo krali.
Ovi izracuni da ce koncesionar zaraditi 100 milijardi su nebuloza kojom sindikati cuvaju svoje guzice koje su navikle da udobne fotelje i to pod krinkom da ce stranac (btw, koliko vidim i mirovinski fondovi su zainteresirani za koncesiju) doci ovdje, brati vrhnje 40 godina i nakon toga odnesti autoceste sa sobom, prodati ih u stari asfalt, mostove rastaviti i premjestiti u Gvineju, Banglades ili Vijetnam.
Ako se vec govori da AC vrijede 60/80/100 mlrd necega, lijepo predlozite da Vam vlada napravio IPO po mcapu od cca 45 mlrd kuna, izvucite novce iz banaka, carapa, madraca, tegli zakopanih u vrtu, dignite kredite (jer to vrijedi puno vise) pa kupite dionice.
Uključite se u raspravu