Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HAC za 400.000 kn traži konzultanta za krpanje šahtova

Autor: Marija Brnić
17. studeni 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Nema popravaka bez projektanata/D. Stanin/PIXSELL

Već su proveli natječaj za sanaciju šahtova u tunelima na autocesti Zagreb-Split, a drugi raspisuju, objašnjavaju, zbog hitnih nepredviđenih slučajeva.

Hrvatske autoceste (HAC) drugi put ove godine objavile su javni natječaj za konzultantsko-projektantske usluge i izradu tehničkih rješenja sanacije oštećenja na autocestama.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Proljetos je ugovor na 18 mjeseci za takav posao sklopljen s Institutom IGH, a vrijednost ugovora natjecanjem je s procijenjene vrijednosti od 600 tisuća kuna bez PDV-a spuštena na 411 tisuća kuna s PDV-om. Jednaka je procijenjena vrijednost za tu uslugu istaknuta i u novom natječaju, koji je otvoren do 5. prosinca. Prethodni natječaj potaknut je oštećenjima šahtova u tunelima na autocesti Zagreb-Split, a na upit zašto se ponovno raspisuje natječaj za taj posao u HAC-u nam je odgovoreno kako je raspisan radi potrebe rješavanja hitnih nepredviđenih slučajeva koji se nisu mogli planirati prilikom izrade godišnjeg plana nabave.

Hrvatske autoceste (HAC) drugi put ove godine objavile su javni natječaj za konzultantsko-projektantske usluge i izradu tehničkih rješenja sanacije oštećenja na autocestama.

Proljetos je ugovor na 18 mjeseci za takav posao sklopljen s Institutom IGH, a vrijednost ugovora natjecanjem je s procijenjene vrijednosti od 600 tisuća kuna bez PDV-a spuštena na 411 tisuća kuna s PDV-om. Jednaka je procijenjena vrijednost za tu uslugu istaknuta i u novom natječaju, koji je otvoren do 5. prosinca. Prethodni natječaj potaknut je oštećenjima šahtova u tunelima na autocesti Zagreb-Split, a na upit zašto se ponovno raspisuje natječaj za taj posao u HAC-u nam je odgovoreno kako je raspisan radi potrebe rješavanja hitnih nepredviđenih slučajeva koji se nisu mogli planirati prilikom izrade godišnjeg plana nabave.

 

18mjeseci

rok je na koji se potpisuje ugovor

Na ovaj se način, objašnjavaju, tehničko rješenje izradi u najkraćem mogućem roku, što u konačnici donosi i brže izvođenje samih radova na otklanjanju oštećenja. "Svi radovi izvanrednog održavanja prema pravilniku o održavanju javnih cesta obavljaju se isključivo na temelju projektne dokumentacije koju mora izraditi ovlašteni projektant koji je član komore", napominju u HAC-u, koji, dakle, po propisima ne može sam obavljati taj zadatak, nego mora angažirati tvrtku koja ima potrebna znanja i zapošljava ovlaštene inženjere za projektiranje.

Trajanje ugovora predviđeno je na 18 mjeseci, a iz HAC-a ističu i da se potreba za provedbom specijalističkih pregleda i tehničkim rješenjima javlja kontinuirano, zbog dužine mreže autocesta koje su pod HAC-ovim upravljanjem, a troškovnikom je, kažu, predviđeno maksimalno 38 tehničkih rješenja. 

Autor: Marija Brnić
17. studeni 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Zamislite ,

ima ih ko mravaca a nitko od njih nezna rješiti problem šahtova već treba “monetizirati” Dalmatinu da bi sa dobivenom lovom platili “konzultanta” za krpanje šahtova !

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close