Predsjednik Uprave šibenske NCP Grupe Roko Vuletić u razgovoru za Poslovni dnevnik govori o velikom poslu za Norvežane kojima se brodovi po prvi put umjesto iz Splita isporučuju iz Luke Šibenik, kao i o pregovorima s Dogus grupom, državom i Jadranskom bankom, pravoj ulozi HBOR-a u izvoznoj podršci, a najavljuje i nove poslove za velikog partnera iz Velike Britanije.
Koliko je financijski vrijedan projekt izgradnje aluminijskih katamarana te kakav je njegov značaj za tvrtku sveukupno, kao i aktualna isporuka tri novogradnje za Moen Marin?
Ovaj projekt je iznimno značajan za poslovanje NCP-a: naime, donosi više od polovice naših godišnjih prihoda – između 60 i 70 milijuna kuna, i važna je referenca jer smo kroz njega usvojili mnoge nove tehnologije i implementirali procese gradnji aluminijskih brodova, te ugradnji sofisticirane opreme. Aktualna isporuka zanimljiva je i zato što smo do sada gradili po dva broda paralelno, a ovo je prvi put da lovimo novi ritam od tri broda, što otvara mogućnost za povećanje ukupne godišnje količine. Također, ništa manje značajno nije ni da se po prvi put brodovi isporučuju u šibenskoj luci, umjesto kao dosad u Split, te se nadamo da će se nova praksa nastaviti. Do kraja godine ostvarit ćemo brojku od 59 izvezenih katamarana za norveško i druga međunarodna tržišta marikulture u razdoblju od pet godina, otkad traje ova uspješna suradnja, što znači da se brodovi izgrađeni u Šibeniku koriste u svakodnevnom poslovanju na uzgajalištima ribe diljem svijeta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.jasno
http://www.hrportfolio.hr/vijesti/ekonomija/oppenheim-najveci-problem-gospodarstva-je-sto-su-nam-banke-u-stranom-vlasnistvu-19580
Uključite se u raspravu