Još samo mjesec dana dijeli nas od glazbenog spektakla koji će u Splitu okupiti preko 150.000 ljudi. Heineken i Ultra Europe obilježavaju četvrtu godinu suradnje a na današnjoj konferenciji za novinare, održanoj u baru La Bodega, njihovi su predstavnici otkrili što sve pripremaju za ljubitelje elektroničke glazbe u okviru novog izdanja ovog svjetski poznatog festivala.
Ovogodišnja velika novost je pakiranje Heinekena koje nosi i ime festivala Ultra Europe, a boce i limenke odnedavno su dostupne u trgovinama i ugostiteljskim objektima diljem Hrvatske. „Ovo je prvi put da se ime Ultra Europe našlo na pakiranju nekog internacionalnog proizvoda. Ponosni smo što na ovaj način dva globalna brenda zajedno promoviraju Hrvatsku i glazbu. Posebna Heineken Ultra pakiranja uključuju bocu 0,33 l koja je dostupna u ugostiteljskim objektima, te bocu 0,4 l i limenku 0,5 l u trgovinama, a uskoro i ograničeno ljetno multi-pakiranje Heineken Ultra Europe“, rekao je Roberto Giugliano, direktor Sektora marketinga kompanije HEINKEN Hrvatska, koji je ujedno predstavio novo izdanje Heineken Ultra DJ natječaja. Zahvaljujući ovom natječaju, talentirani DJ-evi, amateri i profesionalci iz Hrvatske i svijeta imaju jedinstvenu mogućnost: odsvirati DJ set u trajanju 60 minuta na UMF Radio Stageu ovog ljeta u Splitu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu