Krajem prošlog tjedna otkrilo se da sustav e-računa u Hrvatskoj ima veliki sistemski problem. Zapela su, naime, elektronska plaćanja preko posrednika Moj e-Račun, od 1. do 6. prosinca, a slučaj je otkriven objavom dopisa Ministarstva gospodarstva od 5. prosinca na internetskim stranicama informatičkog mjesečnika BUG, u kojem njegova Služba za digitalno gospodarstvo upozorava 17 informacijskih posrednika za e-račun da jedan od njih, servis Moj e-Račun, nije isporučio 21.500 e-računa uz napomenu da će ga zato izbrisati s popisa informacijskih posrednika za tu djelatnost.
Uslijedili su potom demantiji, javila se tvrtka Elektronički računi, vlasnik spomenutog servisa, a i Ministarstvo gospodarstva, koji su potvrdili da je problem uklonjen, da Elektronički račun nije brisan s popisa posrednika, te da su slučaj zapravo stvorili mediji. No, u SMS komunikaciji s mjerodavnom osobom u Ministarstvu gospodarstva Poslovnom dnevniku potvrđeno je kako problem postoji, zastoj se zapravo nije dogodio prvi put, ali je sada upalio alarme, te će Ministarstvo hitno ići u izmjene Pravilnika o tehničkim elementima, izdavanju i razmjeni elektroničkog računa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu