Hrvatska prehrambena industrija ponovno svjedoči svoju golemu žilavost. To najbolje ilustriraju svakako podaci o poslovanju za prvih devet mjeseci 2015. gledani naspram ostvarenja koje su pojedine kompanije iskazivale za isto razdoblje 2014. godine. Većina tvrtki s liste iz ovog sektora mahom je ostvarila rast i prihoda i dobiti, tek je nekolicina njih rezultatski posrnula, bilo na prihodu ili dobiti, odnosno kroz iskazani gubitak.
Javno dostupni podaci deset prehrambenih kompanija, konkretno onih čije su dionice uvrštene na Zagrebačku burzu, otkrivaju da je Ledo ne samo perjanica među brojnim članicama koncerna Agrokor nego je rekorder i u ovom poretku, zasjela je na sam tron ovogodišnje liste najuspješnijih hrvatskih tvrtki. Ledo je naime, između dva posljednja rujna svoj prihod povećao za 240 milijuna kuna, na dvije milijarde i 15 milijuna kuna dok je neto dobit rasla sa lanjskih 206 na 303 milijuna kuna na kraju ovogodišnjeg rujna. Solidan skok zabilježila je i Atlantic grupa, čiji je ukupni prihod na godišnjoj razini bio veći za 178 milijuna kuna te je dosegnuo četiri milijarde kuna dok je dobit imala nešto sporiji tempo, uvećana je sa 223 na 228 milijuna kuna.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.@prokurist, svugdje se cita o nekom “rotterdamskom effektu”, odnosno provozu robe kroz Hrvatsku i toboznjem napuhivanju izvoza. Kad bi to bilo tako, sta bi Slovenci ili Talijani rekli za njihov izvoz? Ako recimo znamo, da Koper prekrca tri puta vise robe nego Rijeka a Trst jos i vise! Zasto rotterdamskog effekta, u ovakvom obimu, nije bilo u 2014 godini? Moje misljenje je, a to vidim po kamionima sa hrvatskim plocicama na njemackim, austrijskim i slovenskim cestama, da se ipak nesto dogadja u izvozu!? Zasto se nebi rotterdamski effekt mogao interpretirati, kao izvoz famoznih banana i juznog voca, za potrebe Agrokorovih ducana sirom Balkana? Ili zasto ne tako, da recimo imamo firme, koje su sposobne uvesti robu i na njoj izvozom zaraditi?
Ne vjerujem niti u jedne pozitivne pokazatelje u Hrvatskoj prije izbora 08.11.2015.
Nakon lažljive promiđbe “Hrvatska raste” , a raste samo broj Blokiranih , raste broj iseljenih , raste Hrvatski dug i raste broj izbjeglica koje mi hranimo….nemogu vjerovati u nikakav rast.
Bojim se koliko će sakrivenih kostura po ormarima pronaći nova vlada.
Zar Jamnica nije prehrambena tvrtka ?
Naslov teksta i sami tekst nemaju veze s vezom. Gdje su nestale banane?
Uključite se u raspravu