Dnevno 25.000 obroka za 20 hotela i kampova

Autor: Marta Duić , 08. lipanj 2020. u 22:00
Kuhinja je okosnica projekta Valfresco Direkt, online trgovine hrane

Kompleks u Vinežu vrijedan je 29 milijuna kuna i djeluje kao centar za otkup i obradu svježih lokalnih namirnica.

Valamar Riviera otvorila je u ponedjeljak Centralnu kuhinju u Vinežu nadomak Labina koju čini najveći proizvodni pogon i distributivni centar u funkciji hotela i ugostiteljskih objekata u Hrvatskoj.

U projekt koji bi trebao osigurati opskrbu čak dvadesetak Valamar hotela i devet kampova s pripadajućim ugostiteljskim objektima, u Poreču, Rapcu i Krku, ovaj je hotelski lanac protekle zime investirao oko 29 milijuna kuna. Inače, Centralna kuhinja Vinež u svibnju je postala i okosnica još jednoga Valamarovog projekta – Valfresco Direkta, odnosno online trgovine koja je od jučer u funkciji za područje Istre, a okuplja lokalne proizvođače vina, maslinovih ulja, svježeg voća i povrća, mesa i ribe.

Iz Valamara ističu kako su Centralna kuhinja i distributivni centar središnje mjesto za otkup i obradu svježih domaćih namirnica, a tamo se pripremaju i pakiraju i gotovi i polugotovi proizvodi. U pitanju je pogon koji je opremljen vrhunskom tehnologijom, prostire se na 3400 četvornih metara te osigurava bržu i jednostavniju pripremu hrane uz rasterećenje hotelskih kuhinja u Valamarovim objektima.

Naime, sada se na jednom mjestu obrađuju svježe namirnice, a zahvaljujući ovoj investiciji gostima se nudi i ujednačena kvaliteta te se pritom ostvaruju uštede energije i osiguravaju niži troškovi nabave. Uz to, dnevno se u Vinežu može pripremiti do 25.000 obroka, a Centralna kuhinja i distributivnih centar zapošljavaju više od stotinu ljudi. Oni rade u dvije smjene svih sedam dana u tjednu, što je garancija visoke produktivnosti.

Kako ističu iz ove turističke kompanije, najveće u zemlji, pružanje autentičnih doživljaja u turizmu jedan im je od strateških ciljeva i svjesni su kako im je za njegovo ostvarenje nužno kontinuirano ulaganje u kvalitetu, lokalnu proizvodnju i ponudu hrane i pića.

Prošle godine je udio domaće hrane i pića u Valamarovim hotelima, kampovima i restoranima dosegao 73 posto, što je potvrda da turizam može biti poluga za tržišni plasman domaće poljoprivrede i gospodarstva. I ovo najnovije ulaganje Valamara potiče snažnije povezivanje turizma i poljoprivrede te olakšava lokalnim proizvođačima plasman proizvoda.

Komentirajte prvi

New Report

Close