Iako je kombiniranje poslovnih i odmorišnih putovanja “bleisure” (business&leisure) rastući trend koji se pojačao kroz pandemiju, a bleisure gosti su dobri potrošači koji produljuju sezonu, u turističkoj promociji i dalje ima puno lutanja oko ovog segmenta. Pokazalo je to veliko istraživanje koje su proveli Rob Davidson, direktor konzultantske kuće MICE Knowledge iz Londona i profesor Oliver Kesar, redoviti profesor i pročelnik Katedre za turizam Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, među ukupno 88 kongresnih ureda u 27 europskih zemalja.
Istraživanje je pokazalo da su gotovo svi upoznati s bleisure konceptom i vide njegove prednosti za svoje destinacije. Međutim, gotovo polovica kongresnih ureda navela je da ne zna dovoljno o tome kako uvjeriti poslovne posjetitelje da provedu dodatne dane u njihovim gradovima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu