Blagdanski turistički promet izaziva optimizam, evo koliko smo imali turista

Autor: Marija Crnjak , 07. siječanj 2022. u 10:55
30.12.2021., Pula - Nakon niza kisnih dana, sunce je konacno vratilo Puljane i njihove goste u centar grada. Mnogi su iskoristili bogatu gastro ponudu, koja se povodom blagdana nudi na gradskim trgovima. Photo: Sasa Miljevic/PIXSELL

Najviše je noćenja bilo u Zagrebu, Opatiji, Rovinju, Dubrovniku, Splitu i Zadru.

Ovi blagdani Hrvatskoj su donijeli trostruko veći turistički promet nego godinu ranije, no i dalje je to za četvrtinu manji promet nego prije pandemije, pokazuje statistika koju je upravo pustila Hrvatska turistička zajednica. U razdoblju od 24. prosinca 2021. do 6. siječnja imali smo 144 tisuća dolazaka i 424 tisuća noćenja, što je za 190 posto više u noćenjima nego prošle zime.

Najviše noćenja na obali realizirano je u Istri, na Kvarneru te u Splitsko-dalmatinskoj županiji, dok je na kontinentu najviše noćenja ostvareno u Zagrebu, Krapinsko-zagorskoj te Međimurskoj županiji. Gledajući po destinacijama, najviše je noćenja bilo u Zagrebu, Opatiji, Rovinju, Dubrovniku, Splitu i Zadru, dok su najviše noćenja, gledajući po tržištima, ostvarili domaći gosti, a zatim Austrijanci, Slovenci i Nijemci.

„Rezultati ostvareni tijekom božićnih i novogodišnjih blagdana bude optimizam te potvrđuju tržišnu poziciju naše zemlje kao kvalitetne i dobro pripremljene destinacije. Brojni domaći gradovi poput Opatije, Dubrovnika, Splita, Osijeka ili Zagreba pripremili su zanimljive sadržaje u kojima se moglo uživati uz pridržavanje svih epidemioloških mjera”, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić. HTZ za ovu godinu ima cilj od 90 posto gostiju iz 2019.

Promatrajući turistički promet na obali, tijekom božićnih i novogodišnjih blagdana u jadranskim je županijama ostvarena 91 tisuća dolazaka i 298 tisuća noćenja, dok je na kontinentu, zajedno s gradom Zagrebom, ostvareno 54 tisuće dolazaka i 126 tisuća noćenja.

„U božićno – novogodišnjem razdoblju zabilježili smo odlične rezultate, koji će zasigurno doprinijeti i ukupnom pozitivnom utjecaju turizma na konačne prihode 2021. godine, kao i na cjelokupno hrvatsko gospodarstvo. Ove godine u fokusu nam je cjelogodišnja, održiva turistička ponuda, ali isto tako i zadržati imidž sigurne destinacije koji smo izgradili prošle godine. Zato je ključno cijepiti se u što većem broju, jer će se i 2022. turistička godina odvijati u okolnostima pandemije i apeliram na dodatnu odgovornost cijelog turističkog sektora“, zaključila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

Komentirajte prvi

New Report

Close