Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) je 24. prosinca objavila letak pod nazivom "Ne kartelima!" u kojem kratko i jasno poduzetnike upozorava o štetnostima kartela.
Kroz "deset zlatnih odgovora", kako su ih nazvali u AZTN-u, pojašnjavaju što je kartel, kako nastaje i djeluje u praksi, koje su kazne za udruživanje tvrtki u kartel te na koji način djeluje AZTN u slučaju otkrivanja takve vrste udruživanja. Riječ je o vrlo skromnoj kampanji, pojašnjeno nam je u Agenciji. Umjesto tisaknja godišnjeg izvješća novac su, naime, potrošili na izradu letaka o kartelima koji će se dijeliti poduzetnicima u svakoj mogućoj prigodi od seminara do edukacija. Poduzetnici mogu sadržaj letka pročitati i na internetskim stranicama antimonopolske agencije. Osim osnovnih informacija poput onih da je cilj kartela dogovaranje poduzetnika o cijenama, u AZTN-u upozoravaju da su oni česti u postupcima javne nabave. "Karteli štete i potrošačima i poreznim obveznicima i posljedično cijelom gospodarstvu koje stagnira. Cijene ostaju visoke jer nema konkurencije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu