“Radili smo istraživanje na korisnicima koji intenzivno koriste aplikaciju 360 promo za pronalazak najpovoljnijih akcijskih ponuda. Riječ je o malom uzorku od 10 hrvatskih obitelji iz 4 najveća hrvatska grada, koji su pri odlasku u četverotjedne kupovine tijekom rujna koristili aplikaciju kod kupnje proizvoda robe široke potrošnje. Prosječni iznos mjesečne uštede je iznosio 181 eura. Prosječni zabilježeni iznos uštede tj. popusta kod akcijske kupovine je iznosio 30 %”, izjavio je Muller za N1.
30-ak artikala mjesečno
“U prosjeku ljudi najčešće tjedno idu u dvije velike trgovine. Trošak vremena i goriva često je prevelik da bi opravdao uštede. Kupuju u prosjeku 30-ak artikala. Naša aplikacija ima mogućnost da kreirate šoping listu ili jednostavno ukucate npr. mlijeko pa izbaci gdje su kakvi popusti. Trgovci pokušavaju privući kupce u svoje trgovine i za to korist akcije. Treba znati koji proizvodi su u kojem trenutku na akciji. Bio sam 20 godina u velikim svjetskim kompanijama koje prodaju robu široke potrošnje. Primijetio sam da su ljudi zbunjeni s akcijama. Trend s aplikacijom se pomiče. Danas ljudi pet sati dnevno potroše na mobilnim uređajima pa je korisna aplikacija. Naši korisnici su uglavnom srednjih godina, dominantno žene – 60 %”, rekao je Muller.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu