Kako je s rastom cijena rasla i silina udara na kućne budžete građana, tako su se i potrošači počeli prebacivati na shopping aplikacije, tražeći na sve moguće načine uštede.
Samo 360 PROMO, najpopularnija u 2024. godini, privukla je već više od 170.000 hrvatskih građana, a istraživanja su zatim pokazala i što ih najviše zanima. Dok je kumulativna službena stopa inflacije u posljednje 4 godine iznosila nešto manje od 30%, svjedoci smo da je je većina prehrambenih proizvoda – poput kruha, mlijeka, ulja, jaja, čokolada, keksa te brojnih drugih proizvoda robe široke potrošnje, poskupjela više nego dvostruko u istom tom periodu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu