VLEN (Brodogradilište Viktor Lenac d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VLEN (Brodogradilište Viktor Lenac d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Citat … “još gore, onda će Uljanik rasprodavati dionice Lenca da dođe do keša!”

Kome? Po bidu? 🙂

Da me ne bi krivo shvatili, već sam napisao da ne mora biti nikakvih posljedica ukoliko se dogodi krah Uljanika. Oni svoj dio mogu vjerojatno vrlo lako u paketu unovčiti ali povijest nas uči da je bilo velikih pritisaka na cijenu u sličnim situacijama kod drugih tvrtki. Iako, osobno mislim da zahvaljujući očito izvrsnom poslovanju cijena i ne može znatno niže.

Kada je vlasnik 35% tvrtke u škripcu naravno da to ne mora imati posljedica za poslovanje te tvrtke ali može itekako imati posljedica na cijenu dionice, pogotovo na ovako plitkom i nerazvijenom tržištu. Lako može biti daj što daš a onda potop rođo … ne bi bilo prvi puta.

Upravo dobio info, naime Uljanik ima problem s finalizacijom isporuke brodova jer nema dovoljno radne snage, a prevelike narudžbe. Bez isporuke nema otvaranja pozicije povlačenja sredstava.
Čudila me ta priča s Uljanikom, posebno što osobno znam kolio su čvrsti u dobivanju jamstva plaćanja.
Ujedno Uljanik nikada nije prodavao dionice u svojem vlasništvu. Kada već spominjete povjest.
Uljanik uvijek razmišlja na duge staze, to je staro nasljedeđe svih uprava Uljanika.
Tamo ipak sjede ozbiljnji ljudi, ok osim prvog čovjeka sklonom modnim glupostima, ali opet najveći dioničar mu je CO ili A. Vlahović ( Adris ) .
Da li će u ovom slučaju prodati svoj paket VLENa, možda i to, ali svakako biti će u paketu Adrisu ili sl.. Mislim da bi mnogi bili zadovoljni kada bi ih ponudio malim dioničarima, ali interes velikih je prevelik pa je vjerojatnost mala.



Ujedno Uljanik nikada nije prodavao dionice u svojem vlasništvu. Kada već spominjete povjest.
….

Malo ste pogrešno shvatili što sam napisao…nisam nigdje ni tvrdio da je Uljanik prodavao dionice u svojem vlasništvu već sam napisao da je u sličnim slučajevima bilo određenih pritisaka na cijenu kod drugih tvrtki.

NevenS

mislim a sam dobro razumio što ste napisali, ali ja sam vas ispravio činjenicama na vaša naklapanja.
I ja čekam nižu cijenu VLEN za dokup, ali kada se uspoređuju slična kontinetalna rješnja raznih tvrtki s istraskim onda mi to smeta. Ipak u Istri teško afere se događaju.
Mentalitet ljudi ne dozvoljava “ubijanje krave radi jedne šnicle”.

Ovdje se proziva Uljanik, a nikada bolje nisu radili. Problem likvidnošću Uljanika je tehnički problem . Da Uljanik zaslužuje kvalitetnijeg predsjednika uprave bez poriva nisko buđetnih ovisnosti kao što su automobili, mobiteli, ručkovi i sl., slažem se i mislim da se na tome radi.




Ujedno Uljanik nikada nije prodavao dionice u svojem vlasništvu. Kada već spominjete povjest.
….

Malo ste pogrešno shvatili što sam napisao…nisam nigdje ni tvrdio da je Uljanik prodavao dionice u svojem vlasništvu već sam napisao da je u sličnim slučajevima bilo određenih pritisaka na cijenu kod drugih tvrtki.
[/quote]

Može primjer. Inače to što velite, ima logike – prodavati u stisci nije dobro. Ali kad nešto vrijedi, onda vrijedi i interesa ima.Uostalo, taj udio se može i založiti kod banke pa podići kredit. To bi još i najbolje rješenje bilo jer se ništa ne bi moralo lomiti preko koljena.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


Ovdje se proziva Uljanik, a nikada bolje nisu radili. Problem likvidnošću Uljanika je tehnički problem.

Nikad bolje, kažeš !?
Zašto ga onda nazivaju “mini Agrokorom” ? Vaš link …[/url]

Angry Bob: "As for the good news - There is no f...... good news!" https://www.youtube.com/watch?v=hMaVIAlJlnw



Ovdje se proziva Uljanik, a nikada bolje nisu radili. Problem likvidnošću Uljanika je tehnički problem.

Nikad bolje, kažeš !?
Zašto ga onda nazivaju "mini Agrokorom" ? Vaš link …[/url]

[/quote]
U tekstu lijepo i piše.
Nezadovoljstvo jednog kuma ili sl klimiglave osjeća se važnim





Ujedno Uljanik nikada nije prodavao dionice u svojem vlasništvu. Kada već spominjete povjest.
….

Malo ste pogrešno shvatili što sam napisao…nisam nigdje ni tvrdio da je Uljanik prodavao dionice u svojem vlasništvu već sam napisao da je u sličnim slučajevima bilo određenih pritisaka na cijenu kod drugih tvrtki.
[/quote]

Može primjer.

[/quote]

Pada mi na pamet stecaj Preventa koji je imao oko 25% dionica AD Plastika te koji je otisao u stecaj. Iako je AD Plastik imao izvrsno poslovanje i odlicne najave buducnosti vrlo tesko se pronasao kupac za tih 25%. Ne sjecam se sada najbolje ali mislim da je drazba na kojoj se prodavao cijeli udio u komadu propala pa se kasnije prodalo razlomljeno u manjim paketima sto je predstavljalo veliki otpor rastu cijene dionice na burzi. Takoder, postignuta cijena je koliko se sjecam bila dosta manja u odnosu na burzovnu.


NevenS

mislim a sam dobro razumio što ste napisali, ali ja sam vas ispravio činjenicama na vaša naklapanja.
I ja čekam nižu cijenu VLEN za dokup, ali kada se uspoređuju slična kontinetalna rješnja raznih tvrtki s istraskim onda mi to smeta. Ipak u Istri teško afere se događaju.
Mentalitet ljudi ne dozvoljava “ubijanje krave radi jedne šnicle”.

Ovdje se proziva Uljanik, a nikada bolje nisu radili. Problem likvidnošću Uljanika je tehnički problem . Da Uljanik zaslužuje kvalitetnijeg predsjednika uprave bez poriva nisko buđetnih ovisnosti kao što su automobili, mobiteli, ručkovi i sl., slažem se i mislim da se na tome radi.

Ha, ha, tehnički probklem – jel to isto onaj tehnički problem zbog kojeg kuvajcani još nisu uplatili lovu za duru. zaglavila u transportu. Ha, ha.

Ili tehnički problemi od koje milijarde koje je imao gazda Ivica. Taman da to riješi kad uletiše ramljka i ekipa.

Nisu to tehniči problem – ili posluješ sa gubitkom ili posluješ sa dobit-. U prijevodu – ili si Ivica Todorić ili si Aljoša Pavelin. Uljanik uzima poslove koje ne može odradit s plusom. Pavelin ne bi uzeo posao koji ne moze odraditi s plusom da ga puškom tjeraš na to. Čovje lijepo kaze -d dobit je jedino mjerilo uspjeha. sve ostalo su priče. Ivica-priče ili Uljanik-priče.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


NevenS

mislim a sam dobro razumio što ste napisali, ali ja sam vas ispravio činjenicama na vaša naklapanja.
I ja čekam nižu cijenu VLEN za dokup, ali kada se uspoređuju slična kontinetalna rješnja raznih tvrtki s istraskim onda mi to smeta. Ipak u Istri teško afere se događaju.
Mentalitet ljudi ne dozvoljava “ubijanje krave radi jedne šnicle”.

Ovdje se proziva Uljanik, a nikada bolje nisu radili. Problem likvidnošću Uljanika je tehnički problem . Da Uljanik zaslužuje kvalitetnijeg predsjednika uprave bez poriva nisko buđetnih ovisnosti kao što su automobili, mobiteli, ručkovi i sl., slažem se i mislim da se na tome radi.

Uopce me niste ispravili cinjenicama. Nista sto sam napisao nije naklapanje. Ovo sigurno nije mjesto gdje cu s vama debatirati oko mentaliteta, afera i slicno jer to odlazi u politicke rasprave, a onda cemo samo lupetati svatko po svome. Problem Uljanika je golem i ne moze se rijesiti bez dokapitalizacije velikih razmjera, a za sada onoga tko bi dao kapital za nastavak poslovanja koje je katastrofalno nema. Prosla dokapitalizacija je prosla iskljucivo jer se uvaljalo radnicima koji pojma nisu imali o tome sto kupuju i po koliko i Adrisu koji je imao svoje partikularne interese radi kupnje Croatia Osiguranja.



NevenS

mislim a sam dobro razumio što ste napisali, ali ja sam vas ispravio činjenicama na vaša naklapanja.
I ja čekam nižu cijenu VLEN za dokup, ali kada se uspoređuju slična kontinetalna rješnja raznih tvrtki s istraskim onda mi to smeta. Ipak u Istri teško afere se događaju.
Mentalitet ljudi ne dozvoljava “ubijanje krave radi jedne šnicle”.

Ovdje se proziva Uljanik, a nikada bolje nisu radili. Problem likvidnošću Uljanika je tehnički problem . Da Uljanik zaslužuje kvalitetnijeg predsjednika uprave bez poriva nisko buđetnih ovisnosti kao što su automobili, mobiteli, ručkovi i sl., slažem se i mislim da se na tome radi.

Ha, ha, tehnički probklem – jel to isto onaj tehnički problem zbog kojeg kuvajcani još nisu uplatili lovu za duru. zaglavila u transportu. Ha, ha.

Ili tehnički problemi od koje milijarde koje je imao gazda Ivica. Taman da to riješi kad uletiše ramljka i ekipa.

Nisu to tehniči problem – ili posluješ sa gubitkom ili posluješ sa dobit-. U prijevodu – ili si Ivica Todorić ili si Aljoša Pavelin. Uljanik uzima poslove koje ne može odradit s plusom. Pavelin ne bi uzeo posao koji ne moze odraditi s plusom da ga puškom tjeraš na to. Čovje lijepo kaze -d dobit je jedino mjerilo uspjeha. sve ostalo su priče. Ivica-priče ili Uljanik-priče.
[/quote]

Jasno. Dobit i bok.
Ali Uljanik kao manjinski vlasnik nije prijetnja Vlencu. Ne znam zasto ljudi puse glupe price.
I jos nesto: kad je to Adpl imao poslovanje oliti P/E kao Lenac sada?
I, hoce se naci kupac? Neka ponude cak i malima i ode sve.
I tko kaze da ce se to uopce prodavati?

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Uljanik je socijalisticki kombinat, malo bolji nego todex, ali princip je isti. I morat ce prestati biti, uprava otici i doci netko s boljom idejom kako dalje.
Vlen nije. I nikad nije bio. Cak ni u socijalizmu, koliko se dalo oduprijeti glupostima.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Najbolja stvar sto se tice VLEN-a je to sto Tankerska Plovidba ima 37% udjela, tako da oni nece dopustiti nikakva nelegalna izvacenja novca.
Tako ti je to kad je firma privatna.

Ako bude ikakvih isplata, to ce ici kroz dividendu sto za nas dionicare moze biti samo super, jer ce dividenda biti veca.

New Report

Close