Cini vam se kolega.
Kad mislite da ne moze ni igla stat evo danas jos dosao jedan
https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:281422/zoom:12
Pozdrav
Jel ja to dobro vidim, Q4 gubitak -37 milijuna kuna, to mi baš ne izgleda dobro, a još su morali platiti i 1.2 milijuna eura poreza na extraprofit.. :-)
A lijepo sam govorio što se radi kada je cijena dionice na ATH, ali nema veze, budemo dokupili ako padne…
Izvješće top , puno otišlo na amortizaciju 🙂 čak nije ni strašan ex.lopovski porez 🙂 ostalo u blagani podosta 💰💸😊
DOK 11 odlično rješenje i dugoročno👍 mic po mic.
Čekamo Q1 s veseljem 😉🛳💰💸💸
Jel ja to dobro vidim, Q4 gubitak -37 milijuna kuna, to mi baš ne izgleda dobro, a još su morali platiti i 1.2 milijuna eura poreza na extraprofit.. :-)
A lijepo sam govorio što se radi kada je cijena dionice na ATH, ali nema veze, budemo dokupili ako padne…
pogledaj malo bolje otkud su izmislili gubitak
jer gubitak je izmišljen, to se vidi iz aviona. ali ako netko misli dda je boklje platiti keš iz blagajne gladnoj državi, nego potezom pera nabrijatim ebitda na bliskosvemirske visine, što ne košta nijednu kunu jer amortizacije se nikom ne plaća na ruke, njegov izbor. ja volim meziti
🤣👍 kolega opet vi 🙂 ne brinite vi za minus , sve ima svoje zašto….
budete dokupili da, ali po €4+ možda već sutra ako krenete odmah ujutro u shoping 😊 do kraja tjedna teško više ☺️ ali svakako pratite VLEN kao i do sada vaši savjeti zlata vrijede 👍😊
Jel ja to dobro vidim, Q4 gubitak -37 milijuna kuna, to mi baš ne izgleda dobro, a još su morali platiti i 1.2 milijuna eura poreza na extraprofit.. :-)
A lijepo sam govorio što se radi kada je cijena dionice na ATH, ali nema veze, budemo dokupili ako padne…
U izvješću piše da se ne može kupiti novi dok, nego je u planu izgradnja dva pontona svaki oko 6 milijuna eure= oko 12 milijuna eura plus popravak ostalih pontona to je onda puno eura, tako da od dividende tko zna kada?
Lp
Prihod u 4q . 156 m.k , u cijeloj 22 oj 639 m.k. . 4 q u 21oj 57 mil kuna u cijeloj 21 oj 299 m.k !!
Prihod u zadnjem kvartalu 2022 kao pola ukupnog prihoda u 2021
Novac u blagajni krajem 9 mj 46 m.k , novac u blagajni krajem godine 131 m.kuna ! 🙂
A ovaj prvi kvartal 23 nikad vise brodova I posla. I tek sad krece , kako to kazu nasi politicari , vrijeme isporuke I pune naplate 🙂
Pozdrav
Da eurekau, ništa ovdje od dividende u slijedećih nekoliko, ako ne i više godina, ide se u obnovu doka 11, a to će koštati svekupno 54 milijuna Eura (9 pontona x 6 milijuna Eura)
Naime, Dok 11 sastavljen je od ukupno devet plutajućih pontona povezanih tornjevima, te bi postepena zamjena jednog dijela i mogućnost popravka preostalih „na suhom“, bez ometanja redovnih poslovnih aktivnosti, omogućila znatno kvalitetniji pristup cjelovitoj obnovi doka, za razliku od djelomičnih popravaka, kakvi su jedini bili mogući u prethodnim godinama. I ovdje je riječ o značajnim ulaganjima, koja će po jednom potonu stajati preko 6 milijuna EUR-a, ali i o mnogo trajnijem rješenju, kao alternativi nabavke novog ili novijeg korištenog doka, no takvih polovnih dokova na tržištu manjka. U cilju što obuhvatnije obnove pontona Doka 11, Viktor Lenac planira dio ulaganja osigurati dugoročnim kreditnim sredstvima, no sve u ovisnosti o dinamici obnove pontona i mogućnosti koje će pružati budući financijski rezultati poslovanja. Radove na izgradnji prva dva pontona za Dok 11 Viktor Lenac namjerava povjeriti susjednom Brodogradilištu „3. maj“, a očekuje se da bi početak projekta mogao
Extra porez 1.2 mil eura !?. Ocekivao sam berem 2 .
Ovih 7 centi po dionici cemo nekako prebolit 🙂
Pozdrav
Extra porez 1.2 mil eura !?. Ocekivao sam berem 2 .
Ovih 7 centi po dionici cemo nekako prebolit 🙂
Pozdrav
Ma da je i jedna je*ena centra s obzirom za koga je… previše je.
Sada u dobra povijesno visokih razina i i sra*a u Crnom moru je i povijesna godina za VLEN. Ovo je ciklička industrija, sada imaju par dobrih godina i onda is Država kazni za dobro poslovanje. Kad krenu loše godine i ogromni gubici… šta onda. Hoće li Država preuzeti dio gubitka. Hoće kur*c.
Iz izvješća meni bitne stavke 🙂 neočekivani iznos za ex.lopovski porez 👏 ( kojeg Podravka naravno nije trebala platiti 🙂👍) sad se sve fino počistilo što se trebalo i u 2023 idemo još jače 👍 uz par jačih poslova DOK 11 će se riješiti samo tako 😉
*Sva kretanja na pomorskom tržištu omogućila su Viktoru Lencu dobru zaposlenost tijekom čitave 2022. godine, a u
*posljednjem tromjesečju uobičajeno je na red došla i sezona remonata i uređenja putničke flote domaćeg nacionalnog linijskog brodara, a koja se nastavlja i u
*prvom tromjesečju 2023. godine. Poslovanje s američkom 6. flotom nastavljeno
je s nekoliko manjih tzv. „voyage“ remonata odrađenih tijekom posljednjeg tromjesečja na brodovima na lokacijama
na kojima su se ti brodovi nalazili. U 2023. godini ta se suradnja nastavlja remontima aluminijskih katamarana USNS
*Yuma i USNS Trenton, od kojih je na jednome remont započeo u siječnju, a dolazak drugog broda se očekuje u ožujku
*Takva se situacija povoljno odražava i na Viktor Lenac, koji bilježi i dalje povećani broj upita za remontima brodova trgovačke mornarice
S druge strane, globalna energetska kriza dovodi do novih investicija vezanih uz iskorištenje obnovljivih izvora energije,
od kojih je velika pažnja usmjerena ka izgradnji vjetroelektrana, kao i vjetroelektrana na moru. Investitori su stoga u
potrazi za kapacitetima, uključujući i brodogradilišne, za izgradnju raznih čeličnih konstrukcija vezanih uz offshore i
onshore industriju.
*Tako je i Viktor Lenac primio nekoliko različitih upita za izradu raznih čeličnih konstrukcija, a jedan
*takav manji posao je već i u realizaciji.
*To je, uz premještanje aktivnosti iz Kine sve više prema Europi, rezultira time da i dalje postoji veća potražnja od ponude dokovskog prostora u zemljama Mediterana i sjeverne Europe.Takva se situacija povoljno odražava i na Viktor Lenac, koji bilježi i dalje povećani broj upita za remontima brodova trgovačke mornarice.
A kako je krenulo ova ce bit jos bolja .
Pozdrav